לוכד נחשים בחיפה

לוכד נחשים בחיפה – השקט חוזר לרחובות

לוכד נחשים בחיפה הוא אחת הדמויות החשובות בעיר. אמנם רובנו מכירים טוב יותר את החשמלאי העירוני, איגוד המים ונהג האוטובוס שלנו, אך תמיד טוב לדעת שיש גם לוכד נחשים בקרבת מקום. אם יצא לכם להיתקל בנחש בקרבת ביתכם כנראה שהמפגש הותיר בכם חוויות לא נעימות. הזמזום המסוכן אותו משמיע הנחש, הצליפות של הזנב ועצבנות הזחילה שלו כנראה הותירו אתכם מפוחדים ומקווים שלא תזכו לחזות יותר בנחשים לעולם. למרות כל זאת, נחשים מחבבים מאוד את בתי בני האדם, ועל כן מגיעים לשם בכל הזדמנות אפשרית. בחיפה הקרובה למקומות ירוקים ומרובי בעלי חיים כגון הכרמל ושמורות נוספות, ניתן למצוא נחשים רבים המסתתרים בבתי התושבים. מסיבות אלו, המספר של לוכד נחשים בחיפה הוא אחד המספרים שכדאי שיהיו מודבקים למקרר ומוכנים לשעת חירום. אם תרצו לדעת כמה פרטים על לוכדי נחשים, הנה מספר פרטים מעניינים.

לוכד נחשים בחיפה – סודות שלא ידעתם

רישיון לכידה

לא כל מדביר או מרחיק יונים יכול להפוך להיות גם לוכד נחשים. מלאכה זו אולי נראית לכם פרוצה ומותרת לכל אדם, אך בפועל רק לוכד נחשים מומחה שקיבל רישיון מרשות הטבע והגנים יכול לעסוק בתפיסת נחשים ולכידתם. אדם העוסק במקצוע זה ללא רישיון עובר על החוק וצפוי לקנס כבד ובמקרים קיצוניים אף למעצר.

הנחשים שנלכדו

לוכדי נחשים אינם רשאים להרוג את הנחשים אותם הם תופסים, ועל כן הלוכד מנסה להיות עדין כל האפשר כאשר הוא אוחז בנחש אותו הוא מנסה לתפוס. לאחר שהצליח להשתלט על הזוחל יצטרך הלוכד למצוא מקום בו הוא יוכל לשחרר אותו לחופשי כאשר תנאי חייו הבסיסיים יסופקו לו בקלות. יש צורך למצוא מקום בו יהיו מספיק מזון ומים אשר יעניקו לנחש את צרכיו, ובנוסף על כך יש לבחור מקום מרווח ובעל תנאי מזג אוויר נוחים עבורו. ההבנה היכן ומתי יש לשחרר את הנחשים הלכודים נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הלוכד אשר תפס אותם, ומסיבה זו הרישיונות ללכידת נחשים אינם מחולקים בקלות ומצריכים ידע ומקצועיות בתחום.