לוכד נחשים בצפון

לוכד נחשים בצפון – המושיע שלכם

לוכד נחשים בצפון הוא אחד החיפושים הפופולאריים ביותר שתוכלו למצוא ברשת האינטרנט. לרובנו אולי המצב לא נראה כך, אך בתים רבים מגלים כי נחש הצליח לחדור אליהם הביתה ומצא את משכנו בתוך אחד מארונות הבגדים או מתחת למקרר. אם יהיה מדובר על נחש לא ארסי החוויה אולי תהיה לא נעימה, אך היא תעבור בלא תקלות מיוחדות. אם הנחש המבקר יהיה ארסי, פה מתחילה בעיה שאסור לנסות להתמודד איתה לבד. מאחר והידע שלכם בנחשים לרוב יהיה מועט במיוחד, אל תחכו לברר האם הנחש ארסי או שהוא עדין ונעים. בררו מיד על מספר של לוכד נחשים בצפון והזמינו אותו אליכם הביתה מהר ככל האפשר. אם תרצו לדעת מראש מה הלוכד יעשה בביתכם, כדאי שתמשיכו לקרוא.

לוכד נחשים בצפון – מההגעה ועד הלכידה

הגעת הלוכד

לוכד נחשים מקצועי מודע לאחריות שטמונה בתפקידו. ברגע שמשפחה מתקשרת ומודיעה כי יש לה נחש בבית והיא מבקשת ממנו להגיע בהקדם, כל שנייה יכולה להיות קריטית. הנחש אינו ממתין בדממה עד להגעת הלוכד ויכול לזחול, להתקרב אל בני הבית ובמקרים קיצוניים אף להכיש. מסיבה זו רוב הלוכדים יגיעו לביתכם מספר דקות או שעות מועטות לאחר הקריאה, במטרה להתמודד עם הנחש ולהגן עליכם ככל האפשר.

איתור הנחש

בני אדם שרואים נחש אצלם בבית לרוב לא יחכו לראות להיכן הוא נמלט. התגובה הראשונית תהיה בריחה מהירה החוצה, התנשפויות חזקות וצלצול ללוכד הנחשים. לכן הלוכד צריך להתחיל בחיפושים אחר הנחש מיד לאחר הגעתו. יש לבדוק מקומות אפשריים לבריחת הנחש, להציץ מתחת למיטות ולהזיז את המקרר. רק לאחר איתור הנחש יוכל הלוכד לבצע את עבודתו.

הלכידה

כעת הלוכד ניצב פנים אל פנים עם הנחש והוא יכול לבצע הערכת מצב. אם מדובר על נחש לא אסי הוא ייגש אליו, יתפוס אותו באמצעות כלים מיוחדים וישחרר אותו לטבע במקום בטוח. אם הנחש יהיה ארסי, יש להיערך בהתאם. במקרים אלו ישים הלוכד ציוד מגן ויתפוס את הנחש בזהירות יתרה ובאמצעי בטיחות נוספים. לאחר הלכידה ייקח הלוכד את הנחש וייסע איתו הרחק ממקום מגורי אדם כדי לשחררו בחזרה לטבע.